Płatność
Formy płatności
- Klient może wybrać następujące formy płatności:
- za pobraniem (płatność dokonywana jest u kuriera przy odbiorze przesyłki) - w tym przypadku do kosztu przesyłki doliczana jest dodatkowa kwota w wysokości 5 zł.
- przelew na konto,
- przelew na konto z wykorzystaniem płatności internetowych (kartami debetowymi, kredytowymi lub przelewami internetowymi) obsługiwanych przez operatora www.payu.pl (PayU) - przy tej formie doliczana jest dodatkowa kwota w wysokości 3%.
- Przelewu na konto należy dokonać dopiero po otrzymaniu informacji potwierdzającej przyjęcie zamówienia do realizacji oraz zawierającej numer zamówienia, który należy podać w tytule przelewu.
- Towar zostanie wysyłany do Klienta lub przygotowany do odbioru osobistego w siedzibie Sklepu po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym Sprzedającego.
Faktury VAT i paragony
- Sprzedający jest płatnikiem podatku VAT.
- Do sprzedanego towaru dołączany jest paragon z kasy fiskalnej.
- Na życzenie Klienta Sprzedający wystawia fakturę VAT. Po zaznaczeniu opcji „Chcę otrzymać: Faktura” podczas składania zamówienia, faktura zostanie dołączona do towaru.
Formy dostawy
Składając zamówienie Klient ma do wyboru następujące sposoby dostawy:
- za pośrednictwem firmy kurierskiej,
- odbiór osobisty w siedzibie sklepu, po wcześniejszym, telefonicznym lub e-mailowym uzgodnieniu terminu.
Termin dostarczenia towaru
Dostawa realizowana jest za pośrednictwem:
- firmy kurierskiej – czas dostawy maksymalnie 48 godzin roboczych w normalnych okresach w ciągu roku kalendarzowego oraz maksymalnie 120 h w okresach wzmożonego korzystania z usług kurierskich (np. przed świętami Bożego Narodzenia);
Realizacja zamówienia w sklepie internetowym wynosi maksymalnie 1 dzień roboczy liczone od momentu złożenia zamówienia w przypadku towarów będących na stanie magazynu sklepu internetowego. W przypadku zamówienia obejmującego produkty o różnym terminie realizacji, w tym towary określone jako „na zamówienie”, które mają zostać wysłane w jednej przesyłce, terminem realizacji całego zamówienia jest termin realizacji dla produktu o najdłuższym czasie realizacji. Do tego czasu należy dodać czas przewoźnika, który jest podany powyżej.
Informujemy, że firma kurierska podejmuje maksymalnie trzy próby doręczenia przesyłki pod wskazany przez Klienta adres. Dlatego też warto podać jako adres dostawy miejsce, w którym można ją odebrać, np. miejsce pracy Klienta. Po nieudanej próbie doręczenia Klient otrzymuje pocztą elektroniczną informację o nieudanej próbie doręczenia, a kolejna próba doręczenia jest podejmowana następnego dnia roboczego.