> FAQ - najczęściej zadawane pytania
Inne zwierzaki
FAQ

Zapraszamy naszych Klientów do wspólnego tworzenia systemu najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi, który pozwoli nam usprawnić obsługę Państwa zamówień. Jeśli nie znajdziecie tu Państwo odpowiedzi na swoje pytanie, prosimy o przesłanie go na adres mailowy naszego sklepu info@koniesklep.pl, a wraz z odpowiedzią zostanie umieszczone na tej stronie.

1. Jak uniknąć kosztów wysyłki?
Istnieje możliwość odbioru osobistego po uprzednim umówieniu się telefonicznym +48 696 42 66 74 lub mailowym info@koniesklep.pl. Istnieje również opcja darmowej wysyłki przy przedpłacie na konto oraz gdy wartość zamówienia osiągnie odpowiednią dla danej formy dostawy sumę.
- dla wysyłki Pocztą Polską wartość zamówienia musi wynosić min. 400 zł  - waga do 5kg,
- dla wysyłki Kurierem wartość zamówienia musi wynosić min. 500 zł  - waga do 30 kg,
- dla wysyłki Paczkomatami wartość zamówienia musi wynosić min. 300 zł - waga do 25 kg.

2. Czy mogę gdzieś podejrzeć status mojego zamówienia?
Tak. Po zalogowaniu się do sklepu, należy wejść do profilu użytkownika (na zielonym pasku wyszukiwania u góry). Informacje będą w zakładce "Zamówienia bieżące". Opcja ta jest tylko dostepna dla zarejestrowanych Klientów.

3. Jak można zrezygnować z przesyłanego newslettera?
W każdym mailu do naszych Klientów, którzy zgodzili się na przesyłanie newslettera w stopce jest link, po kliknięciu którego z bazy zostanie usunięta zgoda na subskrypcję.

4. W otrzymanym mailu z potwierdzeniem zamówienia mam "krzaczki" zamiast polskich liter?
W niektórych starszych Klientach poczty (również WWW) nie rozpoznawany jest automatycznie format znaków wg standardu UTF-8. Aby zobaczyć właściwie zakodowane polskie znaki należ w menu programu przestawić ręcznie kodowanie znaków na Unicode (UTF-8).

5. Jak kupić towar, aby nie płacić dodatkowych kosztów?
Najtańszą formą zakupów (bez kosztów dodatkowych) jest odbiór osobisty w naszym sklepie stacjonarnym w Tarnowie Podgórnym (patrz www.bruge.pl) i zapłata gotówką przy odbiorze. Jeżeli zakupiony towar ma zostac przesłany, to należy skorzystać z płatności na nasze konto firmowe (brak pobrania i kosztów transakcji internetowej).


KOSZYK
Twój koszyk jest pusty
ZALOGUJ SIĘ

SZYBKI KONTAKT
  Pytania o produkt:
  Gadu-Gadu 9452926

  Kontakt:
  tel./fax (+48 61) 814 69 89
  e-mail  info@koniesklep.pl

  Sklep czynny:
  pon. - pt. w godz. 11:00 - 19:00
  sob. w godz. 10:00 - 16:00

© Comarch SA 2017. All rights reserved Powered by Comarch e-Sklep ®