> Czas realizacji zamówienia
Inne zwierzaki
Czas realizacji zamówienia

Termin dostarczenia towaru


Dostawa realizowana jest za pośrednictwem:
- firmy kurierskiej DHL – czas dostawy maksymalnie 48 godzin roboczych w normalnych okresach w ciągu roku kalendarzowego oraz maksymalnie 120 h w okresach wzmożonego korzystania z usług kurierskich (np. przed świętami Bożego Narodzenia);
- Paczkomatów InPost – czas dostawy maksymalnie 48 godzin roboczych;
- Poczty Polskiej – czas dostawy maksymalnie  2 dni robocze w normalnych okresach w ciągu roku kalendarzowego oraz maksymalnie 5 dni w  okresach wzmożonego korzystania z usług kurierskich (np. przed świętami Bożego Narodzenia);
Realizacja zamówienia w sklepie internetowym wynosi maksymalnie 1 dzień roboczy liczone od momentu złożenia zamówienia w przypadku towarów będących na stanie magazynu sklepu internetowego. W przypadku zamówienia obejmującego produkty o różnym terminie realizacji, w tym towary określone jako „na zamówienie”, które mają zostać wysłane w jednej przesyłce, terminem realizacji całego zamówienia jest termin realizacji dla produktu o najdłuższym czasie realizacji. Do tego czasu należy dodać czas przewoźnika, który jest podany powyżej.

  • Informujemy, że firma kurierska podejmuje maksymalnie trzy próby doręczenia przesyłki pod wskazany przez Klienta adres. Dlatego też warto podać jako adres dostawy miejsce, w którym można ją odebrać, np. miejsce pracy Klienta. Po nieudanej próbie doręczenia Klient otrzymuje pocztą elektroniczną informację o nieudanej próbie doręczenia, a kolejna próba doręczenia jest podejmowana następnego dnia roboczego.

Sprawdzenie stanu przesyłki

  • Przed odebraniem przesyłki kurierskiej Klient ma prawo w obecności kuriera sprawdzić stan przesyłki w celu stwierdzenia ewentualnych ubytków lub uszkodzeń przesyłki mających miejsce w trakcie transportu oraz zażądać sporządzenia protokołu szkodowego. O ubytkach lub uszkodzeniach może w szczególności świadczyć oklejenie paczki taśmami innymi niż taśmy Sklepu, mechaniczne uszkodzenia opakowania przesyłki. Klient ma prawo odmówić odbioru przesyłki, jeśli po sprawdzeniu jej stanu okaże się, że towar jest uszkodzony, przesyłka nie zawiera wskazanego w zamówieniu towaru, towar jest inny niż zamawiany. O zaistniałej sytuacji należy niezwłocznie zawiadomić obsługę Sklepu telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.
  • Zgodnie z art. 76 ustawy – Prawo przewozowe przyjęcie przesyłki przez Klienta bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń w stosunku do firmy kurierskiej z tytułu ubytku lub uszkodzenia przesyłki, chyba że zachodzi jedna z wymienionych niżej okoliczności:
    • szkodę stwierdzono protokolarnie przed przyjęciem przesyłki przez uprawnionego,
    • zaniechano takiego stwierdzenia z winy przewoźnika,
    • ubytek lub uszkodzenie wynikło z winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa przewoźnika,
    • szkodę nie dającą się z zewnątrz zauważyć uprawniony stwierdził po przyjęciu przesyłki i w terminie 7 dni zażądał ustalenia jej stanu oraz udowodnił, że szkoda powstała w czasie między przyjęciem przesyłki do przewozu a jej wydaniem.

 
KOSZYK
Twój koszyk jest pusty
ZALOGUJ SIĘ

SZYBKI KONTAKT
  Pytania o produkt:
  Gadu-Gadu 9452926

  Kontakt:
  tel./fax (+48 61) 814 69 89
  e-mail  info@koniesklep.pl

  Sklep czynny:
  pon. - pt. w godz. 11:00 - 19:00
  sob. w godz. 10:00 - 16:00

© Comarch SA 2017. All rights reserved Powered by Comarch e-Sklep ®